It's beginning to look a lot like Christmas

2 november 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Daar gingen we dan... alles paste in de twee reistassen, dus voor degene die ingezet hadden op: dat gaat niet passen... Pindakaas!

Een kort vluchtje naar Frankfurt om vervolgens in dat hele grote vliegtuig naar  vakantie (lees: Orlando) te stappen.  Boet vind het tot nu toe alles nog ok, want hij weet dat hij filmpjes mag kijken.
Wij waren stiekem vergeten hoe hard je die 9.5 uur je best moet doen om te zorgen dat het hele vliegtuig niet opschrikt van het gegil van een jongetje van 3......
Omdat:
- zijn filmpje is afgelopen
- hij moet plassen of al geplast heeft
- zijn fiep is gevallen
- zijn pluche-knuffel-vliegtuig op de wc is blijven liggen.

Toch kwamen we er ook achter dat er ergere dingen zijn toen een van onze buurvrouwen zich in ging smeren met bodylotion. Niks mis mee zou je denken, maar de geur van dit smeersel deed ieders ogen tranen.
10 uur later zijn we geland op Amerikaanse grond en kom ik erachter dat ik ook helemaal was vergeten hoe Amerika voelde. En ik kan je vertellen, dat voel je.
Inmiddels aangekomen in het hotel is Boet in slaap gevallen, wat doet vermoeden dat hij zich meteen aanpast aan het tijdsverschil. Niks is minder waar, want hij wordt om 8.30 uur wakker, klinkt leuk.... maar dat is Nederlandse tijd....Hier was het echter 3.30 uur.

Op tijd op weg naar The Magic Kingdom dus.....
It's beginning to look al lot like Christmas.....
Al vanaf de shuttle naar Disney World kijk ik mijn ogen uit... Volwassen mensen met Micky Mouse oren, dezelfde t-shirts samen met de hele familie, Minnie-jurkjes om damesbillen die de 12 jaar allang gepasseerd zijn. Maar net als Boet, amuseren wij ons kostelijk. Boet komt eindelijk oog in oog te staan met zijn vrienden Teigetje en Winnie de Pooh en durft ze, als hij aan de beurt is om ze een handje te geven, nog niet eens aan te kijken.
Zit de hele attractie van diezelfde Pooh beer met zijn handen voor zijn ogen, omdat hij het zo eng vind in het donker. Maar als het ritje van 2.23 minuten voorbij is, roept hij kei hard... nog een keer!
En die volwassen mensen met Micky Mouse oren, blijven maar komen.
Het hoogte punt van de dag was voor mij en van mijn Italiaanse buren, een 3-D film van Donald Duck en een heleboel van zijn Disney vrienden. Mijn Italiaanse buren en ik hebben ons kostelijk geamuseerd om...Boet. Die had nog nooit een 3D film gezien dus bukte bij elke steen die op hem af kwam, schrok van alle druppels water en greep naar alles wat om zijn oren vloog. Het was zelfs zo leuk... dat we daarna nog een keer zijn gegaan, met papa en wij hebben lekker niet vertelt dat je ook nat werd.

Na deze vermoeiende, maar prachtige eerste dag van ons reisje. Liggen de twee mannen te slapen en hoop ik dat ze dat voorlopig nog even blijven doen.
Had ik al gezegd dat die volwassen mensen met Micky Mouse oren, ook volwassen mannen met Micky Mouse oren waren?
Ik heb mijn ogen uitgekeken!