Let's go somewhere

30 oktober 2017

Ja, laten we gewoon eens ergens naartoe gaan.
Naar vakantie zou Boet zeggen, maar waar vakantie dan precies ligt, dat kan ook hij ons niet vertellen.
1 november vliegen we naar vakantie, naar Orlando om precies te zijn. Daar stellen we Micky Mouse en Winnie de Pooh voor aan Boet Allers om vervolgens met de auto door Florida te trekken. We ontmoeten Diane en Rene in Napels en ik hoop dat we Noor en Hans kunnen verrassen in Miami.

En voor de rest laten we het redelijk open; let's go somewhere!
Colombia, Panama, misschien wel Hawai of Peru.
Alle tips zijn welkom, maar we doen toch lekker wat we zelf willen.
En wie er zin heeft kan af en toe meelezen waar we zijn, wat we gedaan hebben en nog gaan doen.

Whe're leaving on a jet plane, don't know when we'll be back again...
(Ssssttt we weten wel wanneer we terugkomen, maar dit klinkt net iets spannender)

De koffers zijn inmiddels deels ingepakt en de kunst is nu om te zorgen dat ook alles past in onze voorgenomen TWEE reistassen. Twee en niet meer..

Ik ben benieuwd. Inzetten mag, ik deel graag mee in de winst.